Tyytyväisyys Etelä-Savon Työterveys Oy: n palveluihin parani vuonna 2019 sekä tilaaja-asiakkaiden että henkilöasiakkaisen joukossa

Etelä-Savon Työterveys Oy on menestynyt jälleen erittäin hyvin Balentor Oy:n tekemässä asiakastyytyväisyyskyselyssä. Kysely tehtiin vuoden 2019 lopulla henkilö- ja päättäjäasiakkaille Mikkelissä, Pieksämäellä, Savonlinnassa, Juvalla, Kangasniemellä, Mäntyharjulla ja Puumalassa. Kyselyyn osallistui 715 henkilöasiakasta ja 121 päättäjäasiakasta.

Varatoimitusjohtaja Ulla Honkamaa toteaa: ”Olen oikein iloinen, että pitkällä ajanjaksolla vuodesta jo 8 vuoden ajan on laatua pystytty parantamaan säännönmukaisesti pienin askelin vuodesta toiseen.

Etelä-Savon Työterveyden asiakkaat kokivat saavansa oikea-aikaista ja laadukasta palvelua.  Palveluiden saatavuuteen oltiin myös hyvin tyytyväisiä kaikissa toimipisteissämme.”

Asiakastyytyväisyys parani entisestään kahteen edellisvuoteen verrattuna. 94% henkilöasiakkaista koki palvelun hyvänä tai eriomaisena. Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys oli erittäin hyvä 4,4/5.  Henkilöstön asiantuntemus, yksilöllinen hoito ja ystävällisyys koettiin merkittävimpinä Etelä-Savon Työterveys Oy:n vahvuuksina. Tyytyväisyys oli parantunut edelleen kaikilla kyselyn osa-alueilla.

Tilaaja-asiakkaista 88 % koki yhteistyön Etelä-Savon Työterveys Oy:n kanssa onnistuneen hyvin tai erinomaisesti. Tilaaja-asiakkaiden tyytyväisyys oli erittäin hyvä 4,1/5. Tilaaja-asiakkaat olivat erityisen tyytyväisiä asiakasluottamukseen (4,7/5), ammattitaitoon (4,6/5), palvelukykyyn (4,6/5), asiakastiimiin (4,6/5) sekä omahoitajaan (4,3/5).

Asiakastyytyväisyyskysely tehdään seuraavan kerran vuoden 2020 lopussa.

Lisätietoja varatoimitusjohtaja Ulla Honkamaa, puh 044 794 4694

  • 17.01.2020

Joulunajan aukiolo

Etelä-Savon Työterveyden Mäntyharjun, Juvan ja Kangasniemen toimipisteet on suljettu ajalla 23.-27.12.2019 sekä 31.12.2019-1.1.2020. Lue lisää